home sweet home~

jom usha umah aku..!!!



okeh..kat sini laa tempatnye aku menyambut ketibaan tetamu2 aku..ececec..selesa g2..kaler putih ygsuci lagi menenangkan dapt menimbulakan suasana nyaman dan selesa wat tetamu2..tetamu,harus dilayan..kan ke tetamu 2, ibarat membawa rezeki kepada kite..

jom2..terus lagi jalan..kat sebelah kiri ni..tempat lepak2 sambil nengok ikan berenang2..



haaa..besh kan..?eiii..nengok ikan berenang2..bunyi air lagi..uhuhu..sungguh nyaman dan tenteram skali..

okeh..terus bejalan..ni dapor plak..



tgk dapo cmni,baru la ade mood nak masak,ye x..?lengkap ngn sume nye..cm dlm channel AFC 2..tp,rs2nye kalo da digunakan nnt,berminyak laa..xpe2..akan aku usahakan..agar dapor ni jadi tetap cantek..

kt seblah dapo ni, toilet utk tetamu yg dtg umah aku..if nak terkucil kan..




jom g bilek blakang..aku khaskan kat bilek ni utk bilek membasuh..segala2 bahan pencuci akan disimpan kat cni..comel je kan..?kaler mesti kasik segar..coz,baru laa ade semangat nk membasuh..huhuhu



okehh..jom naek ketingkat 1..yang kat ujung skali 2,bilek menonton..



kt bilek yang kedap bunyi nie..sound system de fulllamak..!!tahap panggung g2..so, kalo layan muvie..kitorg 1 family lepak kt cni..kengkadang,kitorng layan karoke gak sesame..

bilek yg 2 nie..bilek tetamu..yg mane bilek air die,saling berhubung..ok,ni bilek tetamu 1..



yang ni pulak bilek tetamu 2..



yg ni,bilek air yg akan digunakan oleh tetamu aku..



okeh..pas2,kat 1 penjuru 2, aku letak pool..wat sesape yang rs cm nak berendam meh le keumah aku..sistem air panas pon ade gak..cume, sauna je aku lom upgrade lagi..



jom naek kat tingkat 2..ni bilek utama..aku bg usha sikit je.. byk rahsia ni..!!



ni pulak bilek air aku..



jom g bilek puteri aku



ni pulak bilek putera aku..




bilek air depa..




kalo rs cm nak amek angin kat lua..sambil2 makan cekodok..xyah g muplay bagai..ni haa..ruang lepak kami kat lua umah..




alangkah indah dan rasa bahagia andai..sume ni adalah kenyataan..

0 budak merepek:

Post a Comment