besday mama~

selamat ulangtahun kelahiran ke 26,mama..!!!!



terasa lengkap hidup aku sebagai seorang wanita..siapa sangka diusia 26 ni aku sudah mempunyai keluarga sendiri..ada anak lak 2..sape sangka weh..aku pon xsangka..kalo dulu, idup serupa xmacam org,skang idup aku penuh bermakna skali...








di usia 26 ni, xbanyak yg aku minta..cuma cukuplah aku dikurniakan kesihatan yg baik..dan lagi 1,aku nak cepat2 dpt keje TETAP..(saje aku highlight kan perkataan 2 supaya lebih mudah nak difahami..)







ni kek aku..heee~

pada mulanya, mak ckp nak dtg umah aku..siap nak bwk we skali..tp, tah cmne ari kejadian 2, incik hubby bwk aku pulang ke kjg..heee~xkesah laa..kat mane pon, janji dpt potong kek..

kalo perasan,kan..myra dok dlm walker..kebetulan yg xberapa sgt..incik hubby telah bermurah hati membelikan walker utk myra..
alahai..ari ni kan besday mama..nape myra plak yg dpt adiah..??xaci laaa..


tp,xkesah laa..janji sume org eppy..!!!!

p/s:same cm besday abah..abg xkelihatan pada pic ni,sbb pe..de ade latihan perbarisan kat padang merdeka nun..tp, saya tetap nak tuntut adiah dari kamo..

epy besday,abah...!!!


selamat hari lahir, abah..

we all celebrate besday abah without planning pon..cayalahh..!!walaupon agak kelam kabut sbb abah agak bz akhir2 ni, tp sumenye bejalan ngn lancar..heee~



kek ni adiah dari cucu abah yang paling comey+paling mengada+paling manje..




doa kami berempat agar abah diberikan kesihatan yang baik dan dipanjangkan umur..serta bahagia disamping insan2 yang menyayangi abah..


abah,we all luv u so much..!!!

p/s: abg xde sbb ni bukan ari sabtu or ari ahad..


bErkELaH...



sebenarnye nak pegi bekelah ni,tak terlintas pon..ni sume abi yang ajak..saje je katanye..sbb alang2 da kuar umah..pagi 2, kami breakfast kat sungai buluh..umah ayahngah..myra mandi kat sane coz pagi sgt,kan..sejuk doh..pas pekena nasik lemak ibungah yg memang sedap 2,kami pon berangkat pulang..dalam perjalanan balik ni laa incik abang bg idea ni..

maka termetrila perkelahan myra yang pertama..kejadian ni berlaku di Ulu Bendul,Negeri Sembilan..



haaa~bukan maen sonok lagi de maen air..xsejuk ke..?

pas2,leh plak tanak naek..huisshh..ble plak mama nak maen air nih..??


pasni,kte g lagi ye cyg..?

p/s: incik suami xdpt join sbb ade game takraw..