besday mama~

selamat ulangtahun kelahiran ke 26,mama..!!!!



terasa lengkap hidup aku sebagai seorang wanita..siapa sangka diusia 26 ni aku sudah mempunyai keluarga sendiri..ada anak lak 2..sape sangka weh..aku pon xsangka..kalo dulu, idup serupa xmacam org,skang idup aku penuh bermakna skali...








di usia 26 ni, xbanyak yg aku minta..cuma cukuplah aku dikurniakan kesihatan yg baik..dan lagi 1,aku nak cepat2 dpt keje TETAP..(saje aku highlight kan perkataan 2 supaya lebih mudah nak difahami..)







ni kek aku..heee~

pada mulanya, mak ckp nak dtg umah aku..siap nak bwk we skali..tp, tah cmne ari kejadian 2, incik hubby bwk aku pulang ke kjg..heee~xkesah laa..kat mane pon, janji dpt potong kek..

kalo perasan,kan..myra dok dlm walker..kebetulan yg xberapa sgt..incik hubby telah bermurah hati membelikan walker utk myra..
alahai..ari ni kan besday mama..nape myra plak yg dpt adiah..??xaci laaa..


tp,xkesah laa..janji sume org eppy..!!!!

p/s:same cm besday abah..abg xkelihatan pada pic ni,sbb pe..de ade latihan perbarisan kat padang merdeka nun..tp, saya tetap nak tuntut adiah dari kamo..

0 budak merepek:

Post a Comment