besday party for princess

sambutan harijadi chinta lewat seari disebabkan beberape hal yang tak dapat dielakkan..namun begitu, sambutan amat meriah sekali dengan riuh rendah pak2 sedare dan mak2 sedare chinta...chinta...??hepi gler dpt byk teddy bear..

skang ni, da pandai tanak dok umah..nk g jln je..lame2 dok diam,jadi boring..ngengade pon semakin menjadik2..(part 2 mmg ikut aku tol)..

ble pikir balik..kejap je kan dah setahun..kang pejam celik pejam celik dah nk g skolah..hmmm~

dan dah cukup setahun aku menyusukan chinta..yuppss,mmg betul, aku tak breastfeed sepenuhnya, tapi, at least aku usahakan jugak nk breastfeed chinta dgn mengurangkan susu formula..

untuk pengetahuan semua, aku setat bf chinta lewat seminggu..ari 1st and 2nd, aku xbg langsung chinta susu..de juz minum air zam-zam je..sbb, time 2, memang takde susu langsung..sedih memang sedih..tp, pas berurut pada ari ke3, susu mula ade..yg masalahnye, myra dah taknak direct bf..kene gne pam and gne botol..tp, atas semangat dan niat..Tuhan memudahkan segalanya..seminggu lepas kelahiran chinta, baru aku dpt bg direct bf..alhamdulillah..biarpun masalah susu kurang, tp chinta kenyang jugak la dgn susu aku..dan aku harap, setiap titis susu aku yg diteguk chinta diberi rahmat olehNya...

p/s:so chinta..nak adik,tak..?


Photobucket

0 budak merepek:

Post a Comment