episod baru dalam hidup aku


hai..sori lame gile tak update..
mak aihhhh..tersangat bizi dan keletihan..
maybe faktor umor kut...
uikkkss,daku muda lagi,ok..?

meh nak cter pengalaman orientasi cam budak skola tu..




comey tak gamba di atas..??
ye, seperti itu juga, kami di kerah dan dimarah seperti budak skola..
skola rendah,ok..?
adik-adik senior,ok je..
lecturer yg mcm bagus..ermm,perasan bagus sebenarnye..
takde budi bahasa, n bahasa yang di gunakan amat-amat tak sesuai dengan proffession perguruan..
aku tak cakap aku perfect,budi bahasa aku pon takdelah manis sangat..
but, aku takdelah ingin menggunakan perkataan-perkataan yang kejam untuk mereka yang melakukan kesalahan kali pertama..

yups,memang mencabar fizikal and mental..
kalo dlu, time kat uitm,ko punye pasal nak datang klaz kul bape..
tapi, kat sini, ko lmbt 15 minit,ko dikira tak hadir..
ko datang kul 8,alamat ko duk luar la pasai gte da ditutup tepat kul 8..

ok,part yg paling mencabar fizikal aku.ialah subjek PJ..
bagi yang mengenali aku,memang aku lah yang paling terel skali bab mengelat bile kene lari keliling padang..
ataupun bile ade sukantara,wajah aku la yang paling skali takkan nampak..
heee~
tapi, kat sini, kehadiran 100%.,ok..?
nak taknak,aku kene gak paksa diri aku..
wooohoooo~cukup 3 bulan,aku akan kembali langsing
positif thinking...!!!

dan,dengan itu jugak..
aku telah melantik adinda aku untuk menjadi aku punye trainer..
perghhhh..2pusing stadium dlm masa 7minit...
mmg tak ok,but untuk rekod aku,
sangat ok..!!hahahahaa..
kene improve lagi..

keje skolah sangat banyak..
kene usung lappy setiap ari..
membuatkan bahu aku senget seblah..
hahhaaa..

malam pon da skip makan,pasal tahap kepenatan melampui batas..
jadi,ni pon boleh menjadi salah satu penyebab aku akan kurus lagi 3 bulan..
tak caye..??
juz wait n see..
aku pon bedebau gak..!!

ooopppsss...
tapi, aku nak peknen..
cemane ek..?
adushhhh..!!!
ulat bulu dah naik daun~

Photobucket

0 budak merepek:

Post a Comment