happy new year...!!



selamat tahun baru korang semua...sori lmbt plak nk wish..
maklumlah,skolah da nk bermula,aku pon tak lame lg da nak resign sbg suri rumah..
so, byk la mende-mende yg perlu diselesaikan...

so far, semua dokumen sudah setel..juz belum pegi amik gambar, beli setem hasil, amik medical check up..
setelah seploh tahun aku meninggalkan zmn persekolahan,
dah beranak satu ni, aku pakai balik uniform skola..
klaka je..sib bek ade saiz...heee~.
malu gak nak beli..tp, konon-konon beli utk adik..
kasut pon da beli..
sume skali abes dekat-dekat 200 gak laa..
tenkiu kat encik hubby bebanyak sbb melayan si chinta tatkala mama chinta tgh soping brg keperluan masuk ke sekolah..
tension ok,...?
baru aku tau,cemane dlu puan emak punye perasaan..
ni, baru aku yg masuk blaja..
lom si chinta lagi...
adussshhh..
6 tahun lg ye..?

wahhhh..sangat-sangat excited sbb encik hubby nak amikkan sebuah kete kecik utk memudahkan sy berulang..
tenkiu laling..lap u so muchie-muchie..
boleh dikatakan, arini mmg penat tahap gaban..
dah la panas terik..
aircond pon da xsejuk..

kami ke area pasar borong selangor..
konon g usha kenari..
but...aku tak berape nk bekenan laa..
ok, terus terang aku ckp, mmg aku fail bab enjin n sume2 tu..
tapi kalo enjin ok, seat cm hampeh..aku nk duduk pon rs geli geleman..cmno..?
monthly plak mahal..cm dekat nk harga kete baru je..down payment pon same..
aku suh encik hubby fikir semula..
jangan wat decision time tu..jom g minum2dlu..


Photobucket

0 budak merepek:

Post a Comment