savvy oh savvy

.....sambungan dari cter tadi...

pas minum, kami pon balik la ampang..ontheway tu, ligat dlm kepala otak aku
dok pikir nk kete ape yg murah dan jimat minyak..serta cntik dan comel cm aku..heeee
pastu lalu la savvy kat seblah kami..
"savvy pon ok gak..ala,nk gne dlm dua tahun je..pastu ko nk pakai honda pon takpe"
smpai je atas umah, aku pon usha la savvy kay mudah..
nasib ade, comey dan harga pon tak mahal..
lg 1,dekat je lak tu..

laju-laju kami 3beranak ke tempat yg dinyatakan..
jeng..jeng..jeng...
incik hubby nmpknye sgt berkenan ngn condition kete tu..Cun, cm kete baru..
mmg enjin ok, seat pon cntik..
xde la malu naa aku nk bwk nnt..hohohohooo..
DEAL!!!!!

esok kitorg akan g serahkan segala dokumen yg diperlukan..!!

pastu, aku yg memang gatai dan suke berangan ni pon
sesaje nk search pasal honda city..
alahai..takde la mahal mne pon..kirenye kalo pas posting nnt,
aku mampu je nk bayar bulanan die..
lebih kurang je harga ngn vios..

wahhhh..da beralih arah..
tak kire,pas posting nnt..cukup je 3bulan, laju-laju aku g book honda city tu..
Photobucket

0 budak merepek:

Post a Comment