dah bagi betis,nak peha..


hai korang.....!!!
ade sihat...?
sori, aku tak sempat nak share berita gembira kat sini..
ngandung...??
ohhh..itu belum lg,coming soon..
AKU DAPAT DPLI-SR..
ape tu..?
meh aku cte..

ingat tak post aku seblom ni...?
yg sadis-sadis tu...
bak kata puan emak, rugi je air mata..
tapi,nk wat cemane, dah ni je harapan aku..
so, ble tak dapat..melalak la smpai bengkak-bengkak mata..
pegi kpm untuk rayuan..
macam-macam hal..

dan, ternyata..memang rezeki aku kat bidang ni..
aku dpt buat dpli but untuk sekola rendah..
tempat pon dekat je ngn umah..
so, boleh berulang je..
fuuuuuhhhhh..sib baik, tak yah berpisah ngn chinta :)
yg masalahnye, opsyen aku tu..
SENI..?welll, if u dont noe me,its ok..
but, if u do..i really dont noe how to draw..
sejak dr sekolah rendah keje seni aku, mak abah yg buatkan..
masuk sekolah menengah,adik aku take over..
skang, aku lak kene aja seni..?
hooooiii..berdiri bulu roma aku..!!

rileks,babe...
macam ko tak penah mengaja seblom ni..
mcm tak penah masuk environment sekolah..
cikgu opsyen math, aja kemahiran hidup tu dah perkara biase..
so, tak semestinye ko kne ajar seni..
kalo ajar pon,xde la susah benor..
sbbnye, alahai, budak kecik lukis takat mane je pon..?
serta, takde kerja kursus mcm kt skolah menengah..

memula, mmg aku nk mintak tuka..nak mintak bm..
sbb aku da serasi ngn bm..but org melayu kata..
"dah bagi betis, nak peha..."
tak pelaaaa..kengkadang, kite tak tau ape yg terbaik utk kite..
semuanya ALlah da aturkan..
pastinye yg terbaik utk kite...
ok..?lets do it...!!

at last, ade jugak sorang pewaris yang mewarisi profesionalisme arwak tok nasir..
al-fatihah untuk atok..

*atok, neesa dapat jadik cikgu gak cam atok...!!
Photobucket

0 budak merepek:

Post a Comment