bersawang dan berhabuk sudah~

salam satu malaysia semua...!!!

hahahhaa..abes blog aku besawang dan penuh ngn anai2...
tak dan la nak hapdate..memandangkan skang ni, si chinta hati aku tu dah beso..
da pandai ajak main same..kalo setakat main je tak pe laa..ni ajak tido skali..
huiiishhh..

tak ade ape-ape berita yang gembira aku nak sampaikan..
chinta pon lom nak dapat adik lagi..
heeeheee~

cuma, hati semakin gundah dulana menanti PM tunaikan janji...
encik hubby da termimpi-mimpi aku dapat kat UPSI..
jauh 2...jenuh nak ulang-alik...
mau KERINDUAN nanti..
tapi, aku tak kesah...harap dapat je..tak kisah la nak campak kat mane..

so, aku mintak korang-korang semua doakanlah untuk aku..
semoga doa-doa yang korang utuskan tu, didengari oleh Dia..


oh hati..tenanglah dikau..





Photobucket

0 budak merepek:

Post a Comment