akademi fantasia VS maharaja lawak

MAHARAJA LAWAK

Go to fullsize image Go to fullsize image


Go to fullsize image Go to fullsize image

ari jumaat baru2 nih,aku ngn adik2 aku telah menghadirkan diri ke lokasi pengambaran MAHARAJA LAWAK ni yg diadakan di suatu tempat di ampang (tempat terpaksa dirahsiakan atas sebab tertentu)..kami takdapat masuk, sebab seat da penuh biarpun seawal jam 7.30 malam lagi kami da terpacak kat depan pintu masuk..gler barbie ramai umat manusia..ape xkeje ke dorang..??aku ni, lainlaa..jobless..hahaha..bangge lak cakap cenggitu..

akhirnye, kami ber3 join duduk kat luar, tgk skrin yang nak kata besa2,tak de la besa mane pun..biase je..tapi, puas hati sbb happening gle..!!!tak de la rase terkilan sangat kalaupun tak dapat masuk dalam studio 2..

persembahan minggu ketiga dengan tema muzikal mmg sangat2 best dan menghiburkan..boleh dikatakan, semua peserta mempersembahkan persembahan yang sangat menggeletekkan hati kami semua..alex yang slame ni, aku tak penah gelak pun kalau de melawak kat pentas, pun berjaye dengan successfullynye..hahahhaaa..lawak,siyal..!!juz, persembahan jihan ngn amir yang tah hape-hape..cam tak sampai standard title MAHARAJA je..

dan yang menyedihkan..kumpulan R2 yang tersingkir..wadafak...!!!si amir 2 bejaye..???si celaka mane tah yang mengundi de,aku pon tak tau..maybe nasib de,kot..

aku harap, 4 peserta kat atas 2, mara ke final..

weh..zizan tak diketemui malam 2, tak tau ape sebab biarpun kami ber3 paling last meninggalkan tempat berkenaan..ahhh..takpe, ade ari boleh balas..zizan, u tunggu i, ye...??

AKADEMI FANTASIA..
Go to fullsize image

aku sangkakan musim akhir nih, paling best..punyela aku excited nak tengok showmanship dorang,tapi...HAMPEHHH..!!!

kalau minggu lepas, hanya 5 orang pelajar je yang mampu mendapat pujian dari pengkritik atas persembahan yang best..minggu kedua pula menyaksikan hanya 7 orang je yang menyahut cabaran si pengkritik..

menyanyi ke laut..sumbang..tak sedap..

walaupun aku bukanlah terel sangat nak mengomen pasal muzik2 nih, tapi as a pengguna dan penggemar muzik, of coz la aku nak dengar yang merdu di telinga nih..bayangkan kalo mereka ni, nyanyi tak sedap..cemane laa yang beriban-riban lagi orang yang datang audition ari 2..??ohhh..tidak..ade lagi sore yang lebih sedap dari depa..hanya tggu mase je diserap, jika ade pelajar yang akan digugrkan..tp, nampak cm itu hanya gimik astro je..tahlaa..juz wait and see what will happend next show..

bagi aku pelajar yang WAJIB digugurkan ialah
1. miza -bukan sebab ko gemuk,dik..tapi, sore ko mmg tak sedap..
2.aida - ko kalo cantik, tapi sore xsedap, xde maknenye..xlaku album ko nnt..!!
3. nera - hancus gle ko nyanyi..katak bawah tempurung lagi sedap,k..?

kesian kat aznil, sbb terpaksa menjaga hati pelajar2 yang kene marah ngn pengkritik..orang kasi peluang blaja free 2, blaja laa bebetul..jangan nak dok berangan cam artis lagi..haisssshhh..!!!!
hilang semangat aku nak tengok AF..


Photobucket

0 budak merepek:

Post a Comment