MY DA ONLY SISTER IN MY LIFE~


my sister

perbezaan umo kami 9 tahun..mase kekecik dlu, mmg laa nampak sangat perbezaan kami..tp, dia lah satu-satunya kawan aku untuk bercerite seblom tido..semua cerita aku ada dlm tangan dia..dan, dia jugaklah satu-satunya kawan yang paaaaling aku percaya...sbb 2, aku cerita sume kisah aku kat dia..walaupon umor dia semasa aku setat bercerita baru 7-8 tahun...aku tak pasti dia paham atau tak sebenarnya...

yelah, mentalilti budak 8tahun dgn 17 tahun..cemane plak,kan..??

tak banyak sebenarnya masa aku spend dengan dia..lepas abes skolah, aku kat matrix,nuuuun kat ujung mesia nun..balik pon kengkadang je...ble balik skali, aku nengok dia da besa da..balik 2 kali, da sama tinggi ngn aku..sebab 2, aku rasa cepat benar dia besar...kejap je dah jadi anak dara..

dia jugak laa satu-satuya enemy aku..yang selalu begaduh dengan aku..yupppss,mmg kami banyak perbezaan..aku sendiri tak pasti tang mana persamaan kami...mungkin di belakang nama kami je...kalo sesape kenal aku, aku jenis sensitif..cakap tak kasar (aku ckp lembut je), aku tak suke rumah semak besepah, aku selalu teliti dlm wat sesuatu kerja..haaa..sume 2, diterbalikkan utk sifat my sis 2..paham,kan..?kalo tak paham..sila hantuk kepala korang kat dinding sebanyak 8kali selaju yang mungkin..heee~

puan emak selalu cakap, sikap dan sifat kami berbeza..aku memang agak garang time alam remaja dulu, biasalah 2,kan..darah muda..selalunye, weekend je, adalah operasi aku utk mengemas rumah..aku akan kerah adik2 aku 2 utk membantu aku..walaupon dalam keadaan terpaksa, muka masam je..tp, dorang memang dengar ckp aku..tp, aku xde la sekejam HITLER,ok..?before wat keje sume 2, aku da watkan breakfast..and selesai sume 2 jugak aku upah air milo ais..baik,kan aku..??untung korang ade kakak cm aku,tau..tp, 1 je ayat my sis ni, yang aku simpan sampai mati punye...

"sape nak datang umah kite..?"

haissshhhh..org dtg baru nak kemas,ke..?
skang, turn dia plak yg ambik alih tugas aku tuh..huhuuuu..padan muke ko..!!!


banyak gler amik gamba ber2

dulu, aku selalu gak cakap ngn puan emak, aku nak kakak..sebab aku nak gak rasa disayangi..nak manje2 ngan kakak aku tuh..rupa-rupanya, Tuhan dah kurniakan aku KAKAK..cuma aku je yang tak perasan..yesss..sbb 2, aku try cuba jadi kakak yg terbest utk dia..seperti mana aku nk kakak aku jd cm2 kalo ade..

*erkkk..korang paham,kan..?bahase aku agak lintang pukang sikit*

dan..aku bangga ada sister cm dia..dalam family kitorang, dialaa yg paling terpandai skali...tahun nie, dia nak SPM..aku harap, ape saje hajat dia..dapat ditunaikan..
sesape nak kenal my sis lebih lanjut,silalah klik kat sini..


muke kami serupakah..??

p/s: aku betul2 rase rindu nak cter2 ngn my sis seblom tido smpai 3-4 pg cm dulu2..ko rase x, sis..??



Photobucket

2 budak merepek:

wawaniy :) said...

yela , tak hbs2 tido awl mcm baby lah , ehh lappy tu tade gmbr yg best2 ke hodoh lah gila gmbr i !

neesa said...

@waniy blabla :)

ade byk..saje letak gamba lame2..nostalgia,beb..
tah sape tah tdo awal2..cm beby je

Post a Comment