semut oh semut


oowh..rupe2nye kite da berada di tengah2 bulan april..huhuhuu..perasan tak..?aku tak perasan pon..sebenarnye, aku tak de idea nak wat entry pasal pe..jadi, kat sini aku nak merepek sambil makan kepek pasal semut...


semut dikatakan sangat rajin..dan selalu jugak cikgu-cikgu pesan kat murid-murid supaya jadik cam semut..rajin lah tuh..


ape kesukaan incik2 semut nih..??

yupss..tak lain tak bukan GULA..orang tua2 ckp..mati semut kerana gula..kan..?

ok, apesal yang aku nak merepek pasal semut..?hahahaaa..meh nak bagitau..

semua kita tau, semuta suke benda2 manis..tp, skang nih, semut pon da pandai da suke makan pedas, suke minum air sambil berenang dengan air masak..dan macam2 lagi kegiatan si semut nih..dan jangan terkezut, ble nampak, semut makan nasik lemak..!!

ya..disinilah tempatnye aku nak marah kat semut2 sekalian..!!

aku tau, korang rajin, tapi..tolonglah jangan menyusahkan aku..air masak pon takkan nak minum..kang aku watkan laa air sirap paling manis utk korang..tolonglah jangan minum dan berenang2 dalam jag air masak aku tuh..yupss..aku pemalas...so, jangan lagi duduk bermastautin dalam jag air masak aku tuh okess..??

lagi, tolong la jangan wat rumah nih, cm umah korang..sebenarnye, aku tak penah mintak pun korang menumpang kat sini..dah menimpang 2, buatla cara menumpang..dah la menumpang, siap nak tggalkan love bite lak kat si chinta hati aku tuh..!!cehhh..jangan paksa aku singgang korang tau..??aku nih, garang..!!

kepada semua semut2..
sila hormati privasi aku..aku tak salahkan korang sebab rajin,tp..pliz..jangan nak tunjuk rajin kat umah aku..baik korang duduk2 malas je ngn aku depan tibi 2..sebelom aku wat sup semut bg sedare2 korang makan..hahhahaha..!!sungguh kejam skali aku..

p/s: da macam orang gile pon ade gak..!!



Photobucket

0 budak merepek:

Post a Comment