aku mesti kurus-day 2

masih dalam mode puase...
*agak2 sampai ble aku nk bepuase..??smpai abes la...bengong tanye gitu..
tapi,xpe..aku leh kasi dabel laa pada diet aku tuh..ohh haaa..menu..lupe lak..

bukak poser: bubur nasik+sardin+ayam masak kunyit(rebus je)
kantoi sikit: makan cekelat (lame da aku xmkn cekelat..cian la kat aku..)
air: almost 10 gelas..

next time aku letak pic menu aku 2..bg korang nengok pe yg aku mkn..

lagi 1..sebenarnye,aku diet nih,sesame ngn adik aku-waniy-so,kitorg target..kurus seblom raye..tp, telah diedit semula..bulan 6 mesti da kecik saiz..sebab,nnt nak melaram ala-ala diva time raye..hohohohooo..chaiyokk..!!!

ehh..diet ni,same skali TIDAK membenarkan makan nasik..tp, aku mkn gak sikit kan..??kenape..??sbb aku breastfeed si princess 2..so,aku kene gak laa mkn sikit..aku control k amik nasik..bukan men bedal je tau..

2 je laa..utk makluman..kang ade yg sangsi plak ngn filosofi aku..

p/s:nak kurus cecepat supaya incik hubby dpt dokong saye..!!!


0 budak merepek:

Post a Comment