aku mesti kurus- day 8 + ade story ckit..

wahhhh..arini je 3 entry aku wat..pedulik pe,ni kan blog aku..aku punye pasal laa..kalo xsuke,sile blah dari sini selaju yg boleh..heee~

straight 2 da point..
mode: puase (ade lagi 22 ari balance)
bukak pose: kurma 3 biji+nasik 3 sudu+ 1 ketul ayam percik
air: 1 jag setengah
kantoi: incik hubby telah membelikan saye burger pada pukul 10mlm..huhuuu

okeh,ni nak story mory sikit..
arini,tah nape..si chinta 2,asek laa dok wat nanges2 yg ngengade 2..punca pada perkara tersebut ialah:
sewaktu beliau tido tengah hari tadi,van skolah yg mengangkut bebudak kuarters ni,telah membunyikan hon beserta background suare jerit-menjerit bebudak skola..lalu,si chinta pun terbangun dan mula merengek2,sampai ke malam..penat aku ngn incik hubby dok dukung de je..
moral of da story:
jgn bg van 2 masuk lagi kat kawasan kuarters ni,boleh..?hahahhaaa..!!

lg,1..ibu mertuaku telepon sekejap td untuk memberitahu bahawa kakak ipar aku bejaye ditransferkan ke kelantan semula..maka,da sequances of da situation (ecece..speaking london plak da..) si anak buah aku pon ditransferkan ke umah kami ni...wat..??dok ngn anak buah dlm 1 umah..??means,ade org len la dlm kediaman kami nih..??adehhh,xde privacy la cm2,kan..?tp,2 bukan permasalahannye..yg menjadikan masalahnye,aku rs,lagi BETTER kalo emak si anak buah ni,merangkap kakak ipar aku sendiri yang minta izin nak dok ngn kami..ye,laa..lagi molek,kan..kan budi bahasa 2,budaya kite..xkan nak suh aku nyanyi plak..??haisssshh...

yg last skali..
aku rs sedikit kerisauan..kengkadang aku rs cm misi da tersalah jahit time aku besalin dulu..why..??sbbnye,aku baru je skali nek bendera merah pas besalin nih..2 pon,sikit je..tp,menurut bidan yg mengurut aku..normal kalo kte bf baby..tp,adohaaiii..aku rs sangat pelik sbb tetibe rs cm ade 'something' dlm pewot..adakah..???
bukan aku takot kalo ade janin kt dlm pewot aku,tp,aku takot ade mende len..huhuu..2 laaa byk sgt nengok cter HOUSE..

2 je laa nak kasi tau..
p/s:oh hati..janganlah cuak sgt..relax je..kalo da smpai rezeki..xkan nak tolak pulak,kan..??



0 budak merepek:

Post a Comment