terbang wif mama

si princess tengah tdo..beshhnyee nengok de tdo dalam kehujanan..so,mama ade masa nak update blog..yeaaahh..!!

cuti skolah ari2..kitorang balik kampung..means,klate la kan.tah cemane tah,sesampai je kat sane,kete incik hubby terus tak leh nak setat.
*cehhh..macam tau2 je aku nak bejalan keliling kelantan*
jadinye..incik hubby paksa rela la mengepos kami berdua dengan air asia..
*tenkiu air asia..!!!?*

wajib amik gamba dekat tingkap sbg bukti

tapi,seblom selesa nak naik itu flight..uiiihhh..memacam perkara telah berlaku..pertamanye,susah nak check-in sbb princess punye mykid ade kat mummy de,dimana mummy ni berada di kajang..adehhh..sikit je problem 2,tapi cuak nye aku..Tuhan je yang tau..mane taknye,incik hubby da bertolak ke kl..
*mampos aku kalo xleh check-in nihh..!!*
so, aku kene g wat report polis dlu kat airport nih.si bek,kat airport ni,ade pondok polis..
*tenkiu incik polis..*
tp,dalam hati,still lagi ade debaran2 kecil..hohohooo..sib bek jugak laa,adik ipar aku sanggup tggu..tolong hold myra kejap..aduiihhh..betapa clumsy nye aku.. *nyampah*

haaa..setelah selesai mende2 sume 2,kami pon begerak la ke balai berlepas..*penggunaan bahasa melayu,ok..?*tapi,satu lagi masalah timbul..ble tetibe aku rasa cam nak terkucil plak..!!sudaaahhh..!!cemane aku nak setelkan hajat aku nih..??

FLIGHT DELAY...!!!
*cilakak..aku sumpah dlm ati je..bebudak kecik tak elok denga mende2 lucah cenggini*

akhirnye,aku blasah je laa..terkucil sambil dokong princess..korang dapat bayangkan cemane..??ce cube bayangkan..xleh..??memang takkan leh sbb aku sendiri pon xdpt nak bayangkan cemane sume 2 terjadi.hanya Tuhan je yang tau cemane aku bejaye melakukannya..
hoooooreeeeyyy..!!!!

dlm fligt,si princess ok..xbanyak songeh walaupon about 1hour gak laa.
sesampai je kat LCCT,bonda da terpacak kat pintu,menyambut ketibaan kami..
aduhai...pengalaman siyut..!!

p/s :smpai skang incik hubby xtau ape yg belaku kat kaunter check-in 2..korang jgn bgtau de tau..mampos aku kene ceramah 2ari 3 mlm kang..tp,nape aku berani tulih kat sini..sbbnye,incik huuby 2 kurang knowledge sikit pasal blogging nih..kompom takkan jumpe..melainkan KORANG bgtau de..


0 budak merepek:

Post a Comment