aku mesti kurus day 3 and 4

arini,ade semayang hajat n bacaan yassin kat surau skolah..ni,festime diadakan setelah setahun aku menginap kat sini..biapun kengkadang aku nak gak suarakan,nape xgune surau 2 untuk merapatkan silaturrahim penghuni kuarters..or,nape xde wat family day kat kuarters nih..??tp, sape la aku..?nak ke dorang denga pendapat aku nih..hmmm~

day 3
mode: puase
dinner: moi+ayam goreng+telor masak kicap
air: 1 jag air
kantoi: eskem

day 4
mode:xpose
bekpes: roti wheatmeal+telor goreng
lunch: 1mangkuk moi share ngn princess
dinner: nasik lemak..(hadesssshh..ade mkn free laa)
kantoi: makan nasik lemak..2pon lepas pukul 9..kirenye,arini cheat day laa..huhhuuu

p/s: rs cm da kurus sikit..neesa berani pakai tracksuit putih ngn sweater putih..heee~

0 budak merepek:

Post a Comment